Karlstad

Ja, om några timmar bär det av. Till Alexandra!
Har packat under morgonen, insåg att jag behöver ornda med en bra träningsväska som man kan ha när man ska iväg på små weekends som denna, när det känns onödigt med en stor resväska (som förrsten fortfarande är utlånad) och som man självfallet kan ha till träningen. Hoppas att solen lyser lika fint  där uppe som här hemma.

För en vecka sedan var jag på intervju inför öppnandet i Nordstan. Har inte en aning om hur det gick. En vecka kvar till jag får veta. På jobbet är det fortfarande glest med kunder. Knappt en i timman. Segt. Så jag frågade min chef vad jag skulle hitta på. "Skriv en roman", säger han. Sagt och gjort. Eller ja, det blir nog bara en novell, man får ju öva sig. Jag har kommit upp i tre fyllda a4 i word. Kan nog bli bra. Riktigt skoj.

Har slarvat med träningen denna veckan, fy mig! Istället har jag inhandlat en form så jag kunnat baka kladdkaka. Den är slut. Jaja, men det var ju 50-dagars kakan... =)

Har just avslutat en lunch bestående av thaimat. Gottinamnam, längtar efter kaffe men mjölken är slut. Jaja...får bli en kopp innan tåget går sen. Ska ordna med en tidning också. Hoppas, hoppas, hoppas att vi får platser bredvid varandra på tåget sen, jag, Terese och Rebecca. När vi kommer upp ikväll är vi lovade köttfärspaj - mumsfillibabba!

Ha en trevlig helg - det ska jag ha!

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, jag håller på och förbereder pajen=) och kaffe kan du få hur mkt som helst=) Snart är ni här! puss

2009-02-13 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0