Personligt - en hjälp för problemhy

Har haft en slö morgon o kikat på tv-shop och mtv. Tråkigt!

Men en sak kan jag rekommendera! PROACTIVE SOLUTIONS - för en fin hy.

Jag sitter med deras ansiktsmask just nu. Den gör underverk. Har haft stora problem med acne. För bara ett år sen åt jag antibioticakapslar för att motverka min acne. Och våren 2006 var hemsk där jag gick in i en smärre depression pga mina finnar. Balen och studenten var inte alls som de hade kunnat vara.  Det var då jag testade proactive. Den fungerade jättebra, men jag slutade använda den - tror det var för att man måste beställa den.

Förra hösten bröt det ut igen och jag mådde verkligen kass igen. Efter antibioticakuren försvann det. Fick också en kräm som heter Differin som fungerade helt magiskt. Men det är ju receptbelagda grejer så jag bestämde mig för att beställa hem proactive igen. Nu fungerar det som en prenumeration och jag är så otroligt nöjd! Det är sällan jag har finnar numer. De kommer liksom inte tillbaka!


Ibland har tv-shop bra grejer, men gå inte på allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0