Lördag 19:e december

Sitter i morgonrocken med mina duntofflor på fötterna (som jag fick förra året av en otroligt omtänksam lillebror, min skatt!) Ska jobba idag, men har lyxen att börja 11! Gött, tänkte minsann ta mig en tur till gymmet innan jobbet, men det gick inte att gå ur sängen förut -alldeles för kallt, och så är jag alldeles för trött. Jättelånga dagar på jobbet. Tar det på måndag när jag är ledig istället.


I guess it´s gonna have to hurt, I guess I´m gonna have to cry....

Är ganska roligt att jobba dessa dagar ändå, trots att de är långa.

I övrigt har jag planerat in en kväll på Liseberg på måndag. Jag och Cathrine ska åka skridskor och gå på julmarknad. Härligt! Kanske får inhandla lite mer glögg. Ska tjinga på Nicholas och Angelica också. Inte gjort det än i år. Saknar det lite - är väldigt mysigt att stå i boden, om än långtråkigt ibland, såklart.

På torsdag är det julafton. Ska bli så härligt att komma hem till familjen ♥

Nu blir det jobb... See ya!



Kommentarer
Postat av: Karin

jaså? hehe låter ju great:)

trevlig helg på dig:)

2009-12-19 @ 23:08:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: alexandra

mysigt att få träffa dig idag! den lilla stunden gör mycket=) God Jul en gång till på dig hjärtat! Skönt med en ledig dag imorgon. Klä på dig varmt när du ska åka skridskor=P Pusspuss!

2009-12-20 @ 21:39:10
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0