Back..!

Har
varit utan internet den senaste tiden.
Nu är det löst och jag sitter med ett bredband från comhem som inte hoppar ur titt som tätt som mitt mobila från tele2 gjorde. Göttans.

What´s new?
Inte mkt, jag har mest bara jobbat. Men jag lyckades bli askalas på julfesten vi hade i lördags iaf. Kul. Som vanligt. Men jag lovar att jag hade skoj! Älskar mina arbetskamrater..! ♥

Julklapparna är mer eller mindre klara. Ska bara lösa en dammsugare till farmor i veckan också. Sen är jag klar. Idag ska jag köpa en jacka, göra matlådor, gymma och köpa Bergakungens glögg..! Mumma!


jag

Favvotrubaduren Björn Nilsson!

Fick nog ofrivillig hjälp med gitarr och sång

favoritbild!

favoritparet

Atilla och Fina Tina!

Original, f.d Kungsbacka



Kärlek

Kassacrew

Min favorit och jag!

Posernas kväll

Roooligt!




Kommentarer
Postat av: Antonia

vad roligt ni ser ut att ha haft det och jättefin klänning hade du gumman:)



Kram a

2009-12-08 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0