Bowling.. =)


Fest med Elgiganten är alltid skoj.
Inte så mkt skandaler som man kan tro - men vi har alltid förbaskat roligt!

Började kvällen med att åka hem till Anki där hon, jag och Ida sjöng lite singstar och skvallrade så som tjejer gör. =) Sedan tog vi oss till Starbowling där alla mina underbara kollegor väntade! =) Faktiskt så var det helt underbart att se dem igen! Fina är de!

Vi åt middag och Davve fick för sig att om han bara fick en låt inspelad skulle han stå vid ett keyboard och knappa på tangenterna (playback såklart) och sjunga. Han skulle bli vida känd och allas vår Mattias skulle få äran att lösa det. Hmm, storhetsvansinne råder.

Efter middagen var vi alla lite runda under fötterna och vi skulle entra bowlingbanan. Vi delades in i lag och skulle tävla om 500 spänn. De hade inte suttit fel, men ack o ve så kom vi bara 2:a ... och ingen minns väl en tvåa så säg? :( Jaja, jag, Alan, Jens och Anton kämpade väl. Hade en härlig laganda och det är vad som räknas. Jag myser verkligen så bra jag trivs med alla mina underbara arbetskamrater!

Vi hamnade till sist på Nivå många av oss, dansade och tjoade. Härligt..!!

Tack alla fina kollegor för en kalaskul kväll!

   
   




 




Idag ska jag hem till Floda och hämta min underbara fågel. Saknar henne så himla mycket - det är alldeles för tyst och tomt i min lägenhet. Jag skulle aldrig klara att bo helt själv.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Underbar kväll=) Såg ju inte helt fel ut hihi

2009-08-24 @ 18:51:52
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0