dubbel?

Jag har kommit till insikt.
Jag måste nog flytta.

Mitt andrahandskontrakt går ut och jag måste söka lägenhet - vilket i princip är en omöjlighet.
Jag vill börja plugga, men jag vet inte vad. Inte riktigt, det enda jag vet är att jag måste ta mig igenom den där jäkla matten som bråkar med mig - det jag inte förstår.
Jag är less på människor som kväver mig, som sviker och irriterar.
Jag känner mig stressad över det mesta. Över livet i sin helhet. Vad ska bli av mig?
Önskar så att jag kunde komma på precis vad det är jag är menad till att göra.
Folk pluggar och vet precis vad de vill...vissa vill bara plugga så de hoppar på kurs efter kurs och program på program och trivs förbaskat bra. Jag själv har ingen aning..

Känner mig lätt vilsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du känner dig vilsen så försök bara släppa alla krav. Alla vet inte alls vad de vill göra.. inte ens jag vet fast jag är en av dem som går den där utbildningen termin efter termin..man kan ju aldrig vara HELT säker liksom. Ägna dig åt sådant som får dig att må bra är enda tipset! Gå långpromenader, fika med kompisar, se en bra film eller läs en god bok och bara ta hand om dig själv. Du är fortfarande ung och har massa tid framför dig. Det kommer nog växa fram så småningom vad du vill göra gumman! Tänker på dig! Kram från Antonia

2009-08-13 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0