Tummen ur!

Intar för tillfället dagens frukost, bestående av kaffe. Och ett vaniljkex. Inte så näringsrikt månne, men jag är så jäkla trött på philadelphiaost för tillfället så här finns inte tal om någon smörgås. Har heller inte hadlat mer än så jag överlever. Jag klarar mig.

Klockan elva ska jag möta mamma. Vi ska handla spackel, spackelspadar, maskeringstejp, grundfärg och kanske även köpa de färger jag önskar till vardagsrum och hall. Någon som har idéer så är det bara att säga till! Dags att göra lägenheten till ett trivsamt hem. Har länge undrat när jag skulle få tummen ur. Tack Angelica för hjälpen!

Jag tror jag kommit på var min tvättstugenyckel tagit vägen. Dags att hämta den idag. Börjar bli tvättdags.

Igår kom min mamma förbi och hjälpte mig klippa ner en nyponrosbuske jag har på uteplatsen. Den hade så jäkla mycket grenar med vassa taggar så jag ville inte ha den och skära mig på. Nu ser det bättre ut där ute.Syrénen lät vi vara då den snart kommer blomma ut. =) Kvastskaftet använde vi som gasdinstång när ingenting annat passade så nu har jag gardiner i köket. Mysigt! Jag är ganska nöjd med köket så nu är det främst vardagsrum jag behöver fokusera på. Och sedan hall vid tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Daniel Sannino

Bra jobbat!

Lycka till med lägenheten idag Emelie :)

2009-04-13 @ 11:10:44
Postat av: Maria

lycka till med lägenheten :)

2009-04-13 @ 20:48:46
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0