Inte min dag

Min vattenflaska är borta. Den jag fått av Anki för att ha på jobbet. Den kanske är slängd? Jag vet inte, men det är segt att inte ha ngn vattenflaska. Ska ta med min egen imorgon. Jag har varit otroligt grinig nu i eftermiddag. Inte bra.

Efter jobbet åkte jag hem till Kortedala och hämtade en del grejer som jag lämnade där i lördags. Med två tunga väskor plus en påse kände jag mig som en annan luffare och skulle ta mig till lunden igen. Lättare sagt än gjort när Västtrafik vägrar följa den tidtabell de valt. Satt och väntade i en kvart på att 6:an skulle komma. Den kom inte på utsatt tid och sånt gör mig irriterad.  Punktlighet framför allt..!! Mäkta irriterad satte jag mig och hamnade på Redbergsplatsen för att ta 60-bussen upp. Inte fasen tänkte jag med min öma kropp ta mig hem till fots när det går en buss. Tror ni inte att också bussen sket i tidtabellen? Ojo! Inte nog med att bussfan var försenad - chauffören körde som om han var rattfull. Vad är det för kass personal de anställer????

Maten vi gjorde iordning till slut föll inte i smaken och det finns inget roligt på tv:n. Kan det bli sämre? Nu ska jag ta hand om min öma kropp och lyssna på idel svordomar från vardagsrummet när Helsingborg spöar Daniels favoritlag... Henke Larsson är fortfarande min hjälte. ♥ Det ska mycket till för att jag ska konvertera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0