April!

Har just kapat av mig mina älskade naglar :(
Det går inte att ha dem kvar, hinner inte vårda!


Vi har jobbat på väldigt bra nu i tre dagar - så bra att folk blev hemskickade redan igår för vi var för många som jobbade alldeles för bra. Jag tror minsann vi har ett vinnande team!

Själv är jag dödstrött, alldeles röd i ögonen och insåg när jag halv fem kikade ut genom fönstret att visst fan hade våren kommit för att stanna! Närmare försommarvärme har vi i vår vackra stad Göteborg! Inte mer än rätt att sätta ut uteserveringarna. Underbart! Dock skippade jag after work ikväll. Ingen sovmorgon imorgon, inte. Mina fötter tar snart död på mig. Har iaf haft på mig mina underbara gympaskor idag. Hur gött som helst. Jag måste nog börja tänka lite mer ergonomiskt nu. Smärta i ryggen och utebliven massage. Dumt.

Ska meddela att jag inte är självmordsbenägen - mina skärsår på händerna till trots! Ni som fullkomligt avskyr papercuts - prova gärna kartongcuts, så jäkla ont gör det! Eller att skära sig med kniv är ingen höjdare det heller - men vi offrar oss så gärna. Vi har förbaskat kul på jobbet, ska tiläggas. =)

Det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0