Plans...

Jag är realist.

Nu känns det bra... (vad var det jag skrev om den där bergodalbanan va ?)

Första ljuset är tänt. Kilade in på Maxi efter jobbet och letade ljusstake. Fann en, men värre var det med den där jäklars mossan. Vi var tre stycken som sprang runt o letade - såklart att den var slut! Fick bli vanlig mossa (brännbar, haha!) istället, men det var lite lite så jag får nog köpa lite mer imorgon.

Ja, det kanske är dags att nana här snart.
Tuffe är så glad ikväll och väldigt social. Speciellt när jag kikade på fredagens idolavsnitt. =) Jag tycker om min fågel. ♥

Ser lite på Wallander och bara slöar..  Helt ointressant. Men annars har min kväll varit mysig. Väldigt kall dock.

Planerar lite min vecka. Jag kommer vara ledig så mkt så det inte är klokt.
Skönt :) Jag ska på julfest på lördag, simma på tisdag, åka hem till Floda, fika med Andreas på sjuans ölhall och dricka vin =) Jobb på Liseberg blir det på söndag. Ska ordna med julklappar eftersom jag inte kommer hinna detta under de närmsta veckorna. Nästa gång jag jobbar helg är det baske mig tredje advent.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0