Förlåt!

Japp, vaknade upp och det är frost på taken - det är nog första morgonen jag sett det då jag bott här.
Nu börjar det kännas att vintern är på gång! =) Igår hade jag tillomed mössa på mig!

Idag  är det jobb igen. Får skjuts av Sussie, uppskattas! Eftersom idag är en röd dag går tågen alldeles för sällan!

Röd dag, som sagt! Hedra de döda.. Hade gärna tagit mig till Liés ♥ grav.. Blir dock tight med tid idag, får ta det på tisdag när jag är ledig.

Har suttit och rannsakat mig själv. Förlåt mig, mina älskade vänner, (framför allt Rebecca och Alexandra som tagit illa vid sig..)för att jag är dålig på att höra av mig - det är väldigt mycket nu. Behöver tid med mig själv. Behöver tid för mig själv att bearbeta saker. Behöver kanske inte säga så mkt mer.. Vad som hände för ett antal veckor sedan har blivit en större grej - och saker har tillkommit... Usch, mår rätt kass, men behöver som sagt bearbeta det på egen hand. 

Förresten, bästa julfilmen = Jack Frost! Jojemen....! (Pappan som dör i en bilolycka och blir en snögubbe sen, ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0