Eurovision Song Contest

Perelli var ju grym ikväll - var är alla röster? Tackar Malta för första tolvan :P

Seg dag på jobbet idag - var väl inte riktigt på hugget. Börjar dock tolv imorgon så jag ska väl få sova ut, hoppas jag. Efter jobbet blev det en promenad med Daniel vid Nääs, trevligt - en promenad som inte blivit av på närmare ett år (kanske två) Det var gött o få prata ordentligt - få ur sig allt som ligger o grämer. Han e bra o prata med den där Daniel.

Blir kanske lite läskigt att flytta, känner jag nu. Ska bo helt själv, vete sjutton om jag kommer orka med det. Får se hur det går. Får jag min undelat blir jag nöjd - och kanske sällskap av vänner titt som tätt så ska det gå. Ett bullbak ska bokas in här snart.

Synd att man missar så mkt sol när man står inne o jobbar. Hoppas på att solen gästar London nästa helg.
Träffade Lollo idag, är minsann riktigt uppspelt! Ska höra med min mor om hon kan köra till flygplatsen. Sedan blir det en weekend fylld av shopping, mat och diverse nöjen.

Gött.

Jag är alldeles till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0