Dödstrött

Morgonpiggheten har sitt pris. Det är när ens arbetskamrater ordnar så man får vara uppe längre än vad man tänkt.

Efter en trevlig eftermiddag med Lollo och Barry och lite planering tog jag mig för att möta Emil. Väl på Vasastan där de andra skulle infinna sig fick vi veta att de satt på Victoria istället, inte långt därifrån men ändå... Marcus kom också dit och vi satt o tjötade. Det var mest folk från Bäckebolsbutiken - vi ringde upp min kära kassaledare, men tösen stod i duschen och skulle inte komma in förrän senare. Troligtvis när vi gått.

Halv tolv beslöt jag att ta mig till tåget. Marcus körde mig och Emil lyckades på ngt vis övertala oss att sova hos honom. Nu är de o hämtar Maja så det blir ett ordentligt pyjamasparty. :o) Det ska jag också ha när jag flyttat för jag kommer vara fruktansvärt ensam i min lägenhet. Då blir det helst fullt hus varje natt. Så jag har ngn att träffa på morgonen. Skall bara införskaffa en duglig soffa att nana på innan dess.

I övermorgon åker jag till London. Hade tänkt ta mig en sväng i solariet innan vi åker, men jag tror jag lyckades få nog av solen idag, jag är alldeles röd om näsan. :o) Så kan det gå.

Nu ska jag sno åt mig den bästa platsen innan folket kommer tillbaka.

Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0