Tjofräs

Inte en enda lugn stund har man. Idag hade jag kunnat ligga kvar i sängen länge, länge till... Men nej, Emelie gick upp och lagade mat till jobbet. (det är sällan jag köper med mig ngt färdiglagat numer, men det får nog bli det ibland ändå känner jag, för jag orkar inte alltid.....)

Ska skicka iväg lite brev här idag också, till Norge. Och imorgon köper jag mig en ny dator. Japp. Det blir bra det. Har till råga på allt återigen åkt på en förkyldning - lagom till att det varma vädret kommer. Vilket jag visserligen ändå inte kommer kunna njuta av - arbetar nu 9 dagar i rad igen. Men jag får hoppas att värmen håller i sig till nästa helg då jag är lite mer långledig.

Idag kan det bli IKEA efter jobbet. Troligt. Behöver nya gardiner i mitt sovrum och behöver dessutom kika efter ett soffbord.

Yeye... update..

Händer inte vidare mkt som vanligt, inget spännande iaf.
Ska väl ta mig i kragen och hitta på ngt riktigt skoj som jag kan få lov att leva på ett tag. Snart.

Imorgon kommer Angelica hem!!

Gött i bananen

Nu ska jag till jobbet igen.
Pusskram!

Kommentarer
Postat av: alexandra

duktig du som jobbar och sliter! Imorgon ska det bli riktigt varmt har jag hört. Du får passa på att njuta av solen när du kan. Hoppas du kryar på dig! kram!

2008-07-01 @ 20:57:49
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Anders Holmberg

Hoppas du njöt av konserten igår. Den största upplevelsen för mig var att komma så nära inpå Bruce Springsteen och och E-street band samt givetvis hans låtar!!! Ha det bra och avslöja inte allt på nätet. Jobba inte ihjäl dig, men ibland när man har flyt så är det bara att köra! Puss o kram från din pappa. Älskar dig!!!

2008-07-06 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0