Love

Ingenting går upp emot känslan, som inte går att beskriva. Bittersweet. Lycklig, samtidigt som jag är fruktansvärt förvirrad.  Vi finner varandra i ngt slags tomrum som inte egentligen finns. På olika plan, men samtidigt som en. Förståelsen finns där, och också kärleken, vill jag tro. *gaaaaah* It drives me crazy. Själslig kommunikation vs verbal kommunikation - vilket skall kännas bäst??

---------------------------------

Gick i ca två timmar Angelica och jag idag - duktiga töser, minsann! Sedan lagade vi linssoppa och pratade om framtiden. Riktigt nyttiga har vi varit - och kan bli bättre. Tillsammans.

Fick Martin Gabriels skiva av henne också - sitter och lyssnar in den just nu. Himla härlig.

Tuffe är glad att jag är hemma så mkt idag. :o) Känns fint det. =)


Kommentarer
Postat av: alexandra

gud va söt tuffe=) Jag kommer ner den 5 september! åker hem på kvällen den 7. Så över helgen, men kommer igen månaden efter, den 3 oktober!=) då kanske jag stannar lite extra, kanske kommer någon dag tidigare, beror på hur det ser ut i skolan.

Hmm svårt det där med kärleken. Att komma undefund med vad det hela är. Jag tycker du ska lite på magkänslan, den har alltid varit bäst, och låt det hela bara gå som det går. Tänk inte för mycket och grubbla, utan ta det som det kommer. Kankse blir det ni två igen, det får tiden tala om. Bara låt det hela flyta på utan att pressa fram någonting. Miss you!! puss

2008-07-09 @ 22:19:38
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Angelica

aa han e för söt lilla tuffe =) eller hon :P

2008-07-10 @ 09:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0