Haha!

Äntligen hade jag en massa o göra på jobbet idag - blev tillomed svettig (haha, mindre smickrande detaljer som kanske inte önskas läsas av utomstående) Vi skulle flytta en massa sektioner härsan o tvärsan i butiken och jag fick i uppdrag att ordna Office - det tar sin lilla tid kan jag ju meddela. Men jag har gjort en bra grund och en kanonskiss som jag hoppas Sandra kan läsa sig till och förstå under morgondagen . Jag är nämligen ledig. Eller ja - det är dags att städa hos Farmor igen.

Efter jobbet träffade jag mitt hjärtas dam - Lollo.
Sötnosen mötte mig på drottningtorget och vi åkte hem till mig. Hann med en snabbsväng till Coop o handlade mjölk, skinka och - kakor. Tänkte att vi skulle dricka kaffe medans vi pysslade. Så när vi kommer hem har hon köpt Rosévin så det blev det istället för kaffe =) En massa flams, fniss och skratt blev det. Det gillar vi =) Haha!

Nu ska jag snart nana, ska ju upp tidigt imorgon, så jag kan hinna med lite sol också efter städningen. Hoppas på att Sandra vill ta min fredag så jag får långledigt och kanske kan hinna med en dag vid havet.. ?


Ha det gott!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0