Suck

Ingenting blev det av den här fredagen som Emelie tänkte spendera dansant på en krog i den underbara staden Göteborg (som jag för övrigt tänkte lämna ett tag för att riktigt kunna längta tillbaka)

Sitter hemma, klockan är inte mer än sju och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Upptäckte också att jag nog är allergisk mot godis eller något. Kanske inte allergisk. Men jag kan inte längre svulla i mig en hel godispåse - efter bara tre-fyra godisar mår jag illa. Inte ens en mysfredag med godis kunde det bli. Får väl ta bilen ner o köpa popcorn och cola istället. Om jag nu kan äta det.

Över till Emelies önskningar.

Jag tänkte att eftersom jag inte lyckats få mig något arbete i omgivningarna här ikring ännu kanske jag borde söka något jobb på ett helt annat ställe. Stockholm? (Förhoppningsvis kan Karin ha kvar sin lägenhet o så kanske man kan hyra i andra hand? Annars kanske man kan hyra ett rum någonstans ett tag bara hos någon) Kanske Karlstad har något att erbjuda? Eller Örebro? Varför inte`? Bara att få komma härifrån ett tag hade nog gjort mig gott. Hade varit gött o få längta efter Göteborg ett tag. Göteborg är underbart, men jag vill komma ifrån allt ett tag. Hemifrån, få klara mig själv...! Ska väl inte behöva vara så jävla svårt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0