Lördag

Är så fruktansvärt sugen på en utekväll. Om jag bara hade råd...
Jag är så fruktansvärt rastlös så det är inte klokt.

Blir melodifestivalen ikväll istället. Ja, men det är ju iofs också trevligt. Träffa Malin o Jenny. Det var länge sen.

Det stod i mitt horoskop att jag skulle ha tur i spel - kanske borde lämna in sin trisslott o få en ny igen. Se om man kan skrapa fram lite stålar. Hade inte suttit fel, vill jag lova!

Hade en kalaskväll igår iaf, med fruktansvärt god mat och en mastig, men fantastisk dessert. Thank you.

Saknar Angelica. Sitter o möar i mig en massa Polly o tänker på hur nyttiga vi skulle varit om vi inte varit åtskilda just nu.. kanske. Nä, nu är det snart stopp. Min mage har blivit så rolig det senaste. Den säger nej mycket snabbare än förr. Numer kan jag inte ens äta mer bara för att det är så gott. Som jag gärna gjorde förr. Någonting har hänt. Och jag tror det är tack vare att magen har sagt till som jag har gått ner alla mina kilon som jag faktiskt lyckats med. Mysteriet är troligtvis löst =)

Hörde av Germ igår, fy fan va go han e =) Kul att han kom ihåg vem jag älskar. Tack för låten, den var underbar =) Dolly Parton, min stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0