Intervjun

Jag hoppas allt gick bra, trots att jag började skaka som ett annat asplöv innan jag skulle in och att händerna svettades floder, att jag glömde min mapp i lobbyn och att jag näst intill ramlade baklänges när jag skulle stänga dörren - snygg entré!

Direkt satte de press på mig genom att säga att jag var den sista för dagen och att de skulle komma ihåg mig bäst. De frågade en massa svårbesvarade frågor och det kändes lite jobbigt ibland. Hoppas dock att mina svar kunde övertyga dem. Som vanligt kommer man på andra formuleringar när man tagit sig därifrån och saker har lagt sig lite. Men det får jag leva med. Jobbigt bara att de rätta orden inte hittar fram i pressade situationer.


Men allt kändes ändå bra när jag gick därifrån. Bara att hoppas att man kommer på en andra intervju.

Efteråt blev det middag på Bryggeriet. En underbar pasta med oxfilé, champinjoner och paprika. Rekommenderar

Idag ska jag leta present till min lilla lillebror som fyller år imorgon. Mamma har visst redan köpt vad jag tänkte ordna till honom. Får komma på ngt annat.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad är det du sökt till?=)

2008-02-21 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0