Fredag

Nu sprudlar det i kroppen på mig. Men det är inte en människa som kan hänga med ut o dansa. Jag måste dansa! Blir snart deprimerad.

Får ta mig ner till Blue och tjöta lite. Får se var de ska någonstans. Annars vete sjutton.

Lollo jobbar, Tesse jobbar, Carro kan inte, Caisa ska fira sin syster - jag har insett att jag inte har så många att välja bland. Men hellre några få nära vänner än en massa bekanta. Malin kanske, men jag tror att hon vill vara på hemmaplan o mysa lite, vad jag förstod igår. Och det förstår jag verkligen , hade jag också velat. Underbart! Och Antonia - jag saknar dig! Du är så underbar, så rolig! Kom ner! Alexandra också..!

Får fundera vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0