Varför kan jag aldrig inse?

Ja, nu vet jag att det är så. Imorgon på Oslagbar, f.d Torarica,  spelar Anders Johansson och Martin Gabriel - Ja tack Angelica! Jag vill gärna ha hans skiva när du kommer hem!

Idag har jag ännu så länge inte gjort många knop - var iväg o solade och tog mig en promenad hem från Stenkullen - älska detta underbara väder!

Ska lämna tillbaka skorna jag köpte för inte länge sedan . Måndags kanske? Tisdags? Det är bara att inse att jag aldrig kommer till att kunna gå i höga klackar, definitivt inte i pumps som alla ska ha just nu. Finns knappt ngt annat att köpa om man vill ha ett par festskor, men jag måste byta in dem mot ett par lågskor i vilket fall. Annars kommer mina fötter döda mig.

Trevlig kväll med Carro igår och två underbara feel-good-filmer. (jag tror t.o.m att Kenneth tyckte de var lite roliga emellanåt) Fick ett kalasfint inbjudningskort, minsann har hon lagt ner själ i dem. Duktig Carro. Planerade också in IKEA-visit och annat nästa lördag, då Kenneth gärna slapp vara chaufför. Det blir jättekul, och på det homeparty och sedan utgång med en massa. Ska bli så kul!

Derby idag har jag hört - kan jag passa på att göra lite reklam för killarna på BMX från Lerum/Floda som skall ha en uppvisning innan matchen. Gör om det inför 40 000 pers. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0