Helgen

Har haft en ganska fullspäckad helg efter att ha varit helt osocial i en vecka.
Och det har varit skoj. =)

Biljard i fredags efter jobbet.
På lördagen blev det att åka hem till min älskade farmor som fyllde 87 - vilket inte märks. Lika pigg o glad som en kvinna i 60-års åldern. =) Härligt.

På kvällen spelade vi "Vem vill bli miljonär" - glöm aldrig att en kopparorm är en ödla - inte en orm. Det kan förvirra. Senare tog jag bilen och kollade på film. Tjöt långt in på natten. Myspys.

Upp tidigt på söndagen för brunch med goda arbetskamrater. Halva priset i baren, mitt på söndagen. Men det blev bara lite vin iaf. Sedan gick vi på stan ett tag. Funderar på vad jag ska ha på mig på introduktionen till mitt nya jobb. Tänkte kolla mer när jag fixat håret. =) Fick dock inte tid för det förrän nästa tisdag. Men jag ska väl klara mig en vecka till tror jag.

Fick inbjudan igår iaf. Kul! Ska verkligen bli jätteroligt att börja ngt helt nytt.

På lördag ska jag på lägenhetsvisning. Underbart! Hoppas bara jag får den!


So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0