Håller tummarna

Hoppas det gick bra för min sötnos Carro igår. Håller tummarna. Ska ses senare så får jag veta mer =)

Solen lyser och ska så göra hela veckan. Underbart! Jag blir alldeles lycklig!

Vad är det med alla affärer? Varför kan jag inte hitta en fin blus eller klänning? Hittade en, men självklart fanns den bara i large och skulle inte komma in igen. Himla otur. Får hoppas jag finner ngt på Frölunda Torg i helgen.

Ska förhoppningsvis kolla in Anders Johansson och Martin Gabriel på fredag. Han är fruktansvärt behåvad den där Martin Gabriel. Synd att Angelica inte är hemma - hon hade nog velat lyssna in honom.


I know you do not feel alright, and I know you are struggeling, but I'm not gonna be there forever.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hade såååå gärna velat me! Shit han e grym. kan bränna hans skiva till dig när jag kommer hem om du inte redan har den! :) vart ska dom spela? duktig du är med träningen gumman, hantlar o allt! ska allt rota fram mina me nångång :P

puss!

2008-04-16 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0