Allt blir bra

Men varför är det så dyrt med soffor??

Kollar runt lite.. har mina idéer. Köket ska ha röda detlajer, sovrummet lila o svarta och vardagsrummet med dess snygga gråa väggar ska blandas med vitt och grönt. (däremot är jag osäker på vad jag ska ha för färg på möblemanget - ska rådfråga inredningsexperten Terese vad hon tycker)

Har mina planer som sagt, jag tycker det är förbannat skoj =)

Fick hem mitt anställningsbevis - nu ska jag bara skaffa skattesedel och sedan är allt klart.

Ska börja kolla upp nödvändiga saker som hemförsäkring och sådant innan det blir dags att flytta.

Skulle egentligen blivit en tripp till banken för lite fix o trix idag, men jag är fruktansvärt seg och det är slask ute så jag tar det imorgon istället - efter mitt efterlängtade frisörbesök! =)

Ska istället städa lite här hemma tror jag. Och möjligtvis ta en promenad om vädret bestämmer sig för att ta bort snön från marken och inte regna. Då kan jag tänka mig att ta på mig kläder o röra på mig lite - det är ju faktiskt helt underbart när man väl gör det. Funderade ett tag på Härskogen, får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0