Mys!

Hittade en alldeles underbar tröja idag! Den köpte jag, tyckte att jag kunde få unna mig den - jag är näst intill klar med alla julklappar nu - har bara Martin kvar. Lite ångest, jag vet verkligen inte vad jag ska köpa. Jag brukar ha en massa idéer, men nu står det nästan tomt. 

Lyssnar på Miss Li just nu - kanonbra! Flirtigt, svängit och glatt =)

Nu är den första delkursen klar och det känns bra, är dock inte helt klar med böckerna. Segt. Får bli att läsa i helgen.

Ska jobba i helgen igen. Missar tyvärr utgången på lördag för att fira Antonia som fyller 20, imorgon. Men det kommer säkerligen andra tillfällen.

Min Martin är den bästa! Vad köper man till den som är bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0