Ligger efter

Nu har jag inte läst som jag borde. Jag orkade helt enkelt inte idag. Men jag får ta igen det i veckan. Om det nu går.

Var hemma en stund idag. Pappa är inne på att installera en värmepump för att få ner elkostnaderna. Vi hade en VVS-gubbe hemma förut som skulle kolla på pannan - oc även handfatet där uppe som gått itu. Fan, det blir en massa pengar....Men man tjänar säkert på det sen. Dessutom är det bättre för miljön.

Cityakuten...

Beställningen jag gjorde av min lillasyster hade kommit . Lillebrors kolablandning - underbart gott! Undrar bara hur länge den håller :P

Godisgris.

Martin ligger o sover redan , han var så trött så. En kvälls festande på helgen kan ta på krafterna. Vi som inte partar så mycket. Det är ju inte skoj att festa varje helg. En gång i månaden blir det knappt numer. Jag tycker inte om alkohol längre. Det är inte gott. Dessutom tror jag man uppskattar de få gångerna som man ses några stycken över ett glas vin mer än om man festar varje gång som man är lite ledig.

Nästa vecka ska jag städa hos Farmor igen. *suck*
När ska jag hinna med springandet då? Jag får ju börja om från början igen nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0