Julmusik

ljuder ur mina högtalare alldeles för tidigt,...

Men jag sitter o väntar på att vår käre Nicolas ska komma till Göteborg så jag kan hjälpa honom med grejerna inför premiären av Jul på Liseberg på fredag. Det var tydligen snöoväder upp igenom så han fick ligga i 80 på 110-väg, vad jag förstod det som. Segt.

Har läst en del idag, men jag blev lite seg - har imorgon på mig också. Och så har jag städat och Martin satte på vinterdäck på bilen.

Köpte mig en ny jacka igår också. Gott. Och så åkte vinterskorna fram idag också - kallt numer.

Ja, händer inte sådär jättemycket för tillfället.

Jag ska sluta kolla på Prison Break. Nu när Sarah inte lever mer är det inte skoj - Michael har ingenting att kämpa för. Det skulle varit Lincolns son isf...


I wish everyday could be like christmas.

Kommentarer
Postat av: lookoverhere svarar:

haha..är du också en av de som börjar med julmusiken redan nu. ;)

2007-11-13 @ 14:37:48
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0