Fredag 9:e november

Om tre veckor är det första advent - på söndagen. Och om bara två veckor är det dags att skaffa adventsgranen som ska stå utanför farstukvisten. Nu går det undan! O himlarns va skoj det är!

Började kl tio idag - hu va kallt det var ute! I all hast glömde jag halsduk, mössa och vantar så jag frös ordentligt i vinden på väg mellan tåg, hem, spårvagnar och ICA.

Efter en förhållandevis intetsägande föreläsning hann jag med tåget 11:47, snabbt in på ica för havregryn, tomat, gurka och mjölk och sedan bar det hem till Martin. Har sedan dess tittat på resterande avsnitt av Andra Avenyn och latat mig. Borde ha läst, men jag har ju hela helgen på mig ;) Blir nog inget kalas hos Martins morfar imorgon för min del - jag får stanna hemma o läsa jag... Jaja, det går väl an.

Ikväll blir det Idol och så hoppas jag Martin kan köpa med sig lite godis på vägen hem. Blev så sugen, men jag drar mig inte gärna ut i rusket för tillfället - utan mössa eller halsduk, eller vantar för den delen. Gött att Sam blev utröstad sist. Ikväll får det bli Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0