Shopping?

Var på mellandagsrea både i onsdags och igår, men jag blev förfärligt besviken. Ska dock in till ´Göteborg idag istället. Det kanske är bättre där än i Partille och i Lerum? Vi får se. Får bara vänta på att Tesse slutar jobbet.

nyår ska jag med Martin hem till Thomas och Jessika. Blir middag och mys. Det blir nog bra. Ofta känns nyår så överskattat. Så det gäller att inte ha för stora planer och förhoppningar.

Funderar över vad jag ska göra i vår om jag inte kommer in på den inriktning jag vill åt. Måste söka lite jobb i dagarna tror jag. Sen kan man ju tacka nej till det om man vill. 


Imorgon ska jag äntligen träffa Caisa igen - vi som sagt det hela hösten och det inte blivit av . Men nu finally.

Nu ska jag söka jobb.


He says our love is true - but it´s so damn easy makeing love to you.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0