1: a Advent

Advent - det betyder ankomst. Det visst vi ju alla redan - det har vi fått lära oss sedan förskolan om inte tidigare.
Bara en parentes så här i väntans tider.

Jag har minsann börjat komma i stämning. Förut var jag och Martin på lite fika hemma hos hans farbror med lite julmust och pepparkakor. Mumsigt värre. Nu är vi hemma hos Martin igen och ska laga lite mat - lax och potatisgratäng. Och sedan ska vi äta ännu mer - lussekatter och glögg =) Haha. 

Martin spelar  svängig julmusik . Underbart!

I helgen har jag jobbat igen - släpade också med min lillebror. Jag slipper jobba idag, men det gör han .

Imorgon ska jag tillbaka till mina små ungar på förskolan. Det blir nog en del julsånger där också. Blir troligtvis ganska soft period denna gången, mycket pyssel och dant.

Saknar min familj en del nu känner jag - blir att vara hemma en hel del nu. Martin jobbar natt så det passar fint.

Nu ska vi se om jag kan hjälpa till med ngt.







Idag har jag och Martin varit tillsammans i 6 månader. Mitt längsta förhållande någonsin - haha!  jag är lycklig!







Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0